Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

erotikus fantasy történeteim (18+)

InspiredByFantasy

Trhex (18+)

2017. február 15. - JuS

Ez egy a miénkhez hasonló alternatív világban játszódó erotikus történet. Talán az egyik legromantikusabb darabom az eddigiek közül, bár itt se számítson senki igazán csöpögős szerelmi vallomásokra.

Ha van is egy minimális sci-fis beütése, azért ez a történet is inkább urban fantasy, akárcsak a többi. A science része kimerül a dimenzióutazásban, párhuzamos világokban, nanotechnológiában és a biológia szabályainak kifacsarásában. De a sztori nem ezekről szól, ezek csak a keretét adják, ennek megfelelően annyi magyarázatot is kaptak, amennyi egy ilyen történetbe belefér. Vagyis ennyitől nem lesz sf.

Ez az első történetem, ami valódi regény hosszúságú. És bár eredetileg nem terveztem ilyen terjedelmesre (valójában először semmit nem terveztem vele, csupán írtam egy rövid sztorit), de már a második fejezetnél éreztem, hogy akkoriban ez igencsak meghaladja a képességeimet. Volt ennek egy eredetije is, ami valós világban, fiktív, ám fantasytől mentes szereplőkkel készült, de hamar érdeklődésemet veszítettem benne. Vagyis sosem készült el, és hiába tettem félre, tudtam, hogy soha nem fogom elővenni, hogy befejezzem. Helyette úgy döntöttem, újrakezdem olyan szereplőkkel, akik már jobban lekötnek. És bejött a dolog. Legalábbis nekem. :)

 

I. fejezet: "Gyere, jó lesz ez!"

II. fejezet: "Fél éve, Yun!"

III. fejezet: "Siluvrinae 3025"

IV. fejezet: "Ez most egy kivételes alkalom."

írás alatt:
V. fejezet
VI. fejezet
VII. fejezet
VIII. fejezet
IX. fejezet
X. fejezet
XI. fejezet

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspiredbyfantasy.blog.hu/api/trackback/id/tr3412264756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása