Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

erotikus fantasy történeteim (18+)

InspiredByFantasy

Rólam

2017. február 17. - JuS

Majd visszakerül ide is valami... De most levettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspiredbyfantasy.blog.hu/api/trackback/id/tr8912269884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

58múltam 2017.09.21. 08:14:41

Csak négy elbeszélésedet olvastam el, de talán így is képbe kerültem. Ahhoz nem vagyok eléggé művelt, hogy szakértő kritikát írjak, de az kiviláglik, hogy sok fantazyt olvastál, és megtanultad a stílust. Az írásod intelligens, nyelvileg is helyes, keresve is csak pár vesszőhibát találtam. Talán jobb volna, ha lenne saját stílusod, de ebben már nem tudok tanácsot adni: mondom, hogy nem vagyok eléggé művelt. A Femina-Romana-Julia-Bianca könyvek között simán elférne bármelyik írásod, talán meg is jelennek az erre specializálódott sorozatok valamelyikében?
Hozod, amit a tankönyvek írnak a nők szexuális fantáziáiról: erőszak/többes erőszak.
Azon gondolkodom, vajon nem adsz-e mintát az érzelmileg eldurvult fiúknak, akik az írásaidat olvassák: nem fogják-e azt gondolni, hogy a megerőszakolt nők valójában élvezik az erőszakot. Remélem, hogy nem; az olyanok talán nem olvasnak semmiféle irodalmat, a neten sem.
Érdekes, de nem találtam szexuálisan izgatónak a történeteidet. Lehet, hogy csak azért nem, mert tökéletesen ki vagyok elégítve, a nőm minden módon a kedvemre tesz, és amit én adok neki, azzal maradéktalanul elégedett. De talán nem is az a célod az írással, hogy másokat felizgass, inkább azt érzem, hogy ki kell szabadítanod magadból ezeket az elfojtott vágyakat, amelyeket - gyanítom - a valóságban sose szeretnél megélni. A szex fizikai részét mindenesetre érzékletesen és őszintén írod le, az én tapasztalataimmal megegyezően. Le se tagadhatnád, hogy nő vagy, a férfi szexualitását csak nyomokban érinted a novelláidban.
Olvasmányos, amit írsz, de szívesen találkoztam volna egy kicsit változatosabb témákkal is.
L

JuS 2017.09.22. 15:01:14

@58múltam: Köszönöm, hogy írtál!
A stílusomat azért eléggé a sajátomnak érzem, mivel hosszú évek alatt vált ilyenné. És valójában a legtöbb fantasyt animében néztem, az olvasott regények száma azokhoz képest - szégyen vagy sem - még mindig elmarad.
Írni csak ide szoktam, nem jelent meg tőlem eddig nyomtatásban semmi. És szerintem egyhamar nem is fog. :)

Azon én is elgondolkodtam már, hogy vajon adhatok-e ezekkel a történetekkel rossz mintákat bárkinek, de úgy vélem, aki érti azt, amit elolvas, az ezeket a szituációkat is megérti és nem csak az erőszak marad meg az egészből.
Változatosabb témáim nem lesznek, mert engem vagy húsz éve ez a vonal köt le. Egyéb témák, amiknél motivációt is érzek az írásra, azok max az ökológiai gondok, ilyesmiről viszont ide biztosan nem fogok írni. :)
És hogy mit szeretnék megélni a valóságban... azt inkább ne firtassuk.
süti beállítások módosítása