Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

erotikus fantasy történeteim (18+)

InspiredByFantasy

Pokoli nász (18+)

2017. október 09. - JuS

Figyelmeztetés: A sorozat enyhébb horrorba hajlik az események előrehaladtával. Szexuális erőszak és gyilkosság is előfordul benne. Arachnofóbiában szenvedőknek nem ajánlom.

Ez a történet egy pókos urban fantasy. Évekkel ezelőtt irreális mértékű arachnofóbiám volt, ami mára egészen normális mértékűre enyhült. Nem tudom, honnan jött ez a sztori nekem, de egyszerűen csak jött, és ha ki is rázott közben olykor a hideg, attól még simán megírtam. Nagyon durva horrorra senki ne számítson tőlem, ahhoz én kevés vagyok és nem is szeretem. Igazából ez a történet olyan, mint egy "klasszikus" fantasy hentai anime, csak mozgókép helyett írásban és kicsit komolyabb hangvétellel készült.

Szeretném azt írni, hogy a történet minden szereplője 100%-osan fiktív, de ez nem igaz, mert Grefet és Nishát egészen minimálisan valós személyek ihlették, a helyszínek pedig erősen valós alapokból építkeznek (ezért sem részleteztem igazán a történet során, mert számomra zavarba ejtő a dolog).

I. rész

II. rész

III. rész

IV. rész

V. rész

VI. rész

VII. rész

VIII. rész

IX. rész

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspiredbyfantasy.blog.hu/api/trackback/id/tr5312941645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása