Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

erotikus fantasy történeteim (18+)

InspiredByFantasy

Ez most nem történet, csak mérgelődés

2018. július 16. - JuS

Nem szeretem, ha felkerülnek az írásaim olyan oldalakra, ahova nem küldtem be őket. Jó, mondjuk ez egy olyan dolog, amire nagyjából legyintek, mert hát így mennek a dolgok a neten. De az már igazán bosszant, amikor egy történetem címét lecserélik, meg a benne szereplő neveket. És ha még más beküldő neve alatt is szerepel! Az is tiszta, hogy a beküldő nem feltétlenül egyenlő a szerzővel, de hát ha csak ő szerepel ott... Persze, mivel ezeken kívül viszont minden más ugyanaz marad, így simán kidobja a kereső, ha beírok belőle egy fél mondatot. Oké, tudom, hogy sokszor hülye neveket használok (nem létezőket vagy errefelé nem használatosakat), de nem véletlenül teszem.

Nincsenek extra igényeim, csupán annyi, hogy amit én írtam, az az én művem maradjon (ha név nélkül van fent valahol, az még elmegy), és olyan maradjon, amilyennek én megalkottam. Hogy hova kerül fel, az már nem igazán érdekel, csak annyira, hogy mások közvetlenül pénzkeresésre ne használják, mivel én sem arra használom. Ezért akasztott ki a Törté-Net is, mert az egy dolog, hogy a tudtom nélkül tették fel a régi történeteim jelentős részét (és nem más küldte be más néven, hanem a saját felhasználónevem alatt egyszer csak ott voltak az én közreműködésem nélkül, és természetesen az elvileg értük járó VIP tagság nélkül), de ráadásul a fizetős részlegükbe.
Mindegy, ez már régi történet, de örökre elvágta vele magát nálam az az oldal. Főleg, hogy egyszerűen és elegánsan nem kaptam választ a kényesebb kérdéseimre, miután borult a bili.

Végezetül pedig... menjen mindenki a (k.... anyjába) fenébe, aki ilyen pofátlanul "lop". Haragszom érte, na. És tök mindegy, mit változtatnak a sztorin, ha túl sok eredeti mondat marad benne, akkor úgyis megtalálom. Vagyis megtalálja nekem a Google.

Bocsi mindenkitől, hogy ilyennel raboltam az időtöket, de ezt most jólesett leírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspiredbyfantasy.blog.hu/api/trackback/id/tr4514117399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása