Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

erotikus fantasy történeteim (18+)

InspiredByFantasy

K (részlet, 18+)

2016. január 10. - JuS

[...]
- Itt maradok a hétvégére - jelentettem ki, amikor elszakadtam ajkaitól.
K arckifejezése leírhatatlan volt erre, de nagyon kifejező.
- Tán csak nem zavarlak? - kérdeztem nevetve, de mielőtt bármit mondhatott volna, folytattam: - Még van mit kipróbálnunk egymással. Például itt az ablakban, mindenki szeme láttára.
- Egyetlen feltétellel maradhatsz - kezdte kicsit elgondolkodva -, ha utána bármikor a rendelkezésemre állsz, ha dugni akarok veled.
- Mi van?! - néztem rá megrökönyödve.
- Figyelj, van egy csaj, akivel egy ideje találkozgatok. A hétvégém az övé lenne.
- Á, értem. De azért hétköznap esténként más nőket dugsz.
- Nem járunk még. Mi a gond ezzel?
- Természetesen semmi - mondtam sokatmondó hangsúllyal.
K vádlón nézett rám, hogy megint szivatom. De hisz igazam volt! Melyik nő örülne neki, ha a pasiról kiderülne, akivel épp alakulnak a dolgok, hogy közben más nőket szed fel és húz a farkára?!
- Ő tudja az igazi neved? - kérdeztem inkább a kioktatás helyett.
- Nem.
- Neki is csak K vagy? Vagy hazudtál valamit?
- Hazudtam.
- És a K-nak van valami köze hozzád?
- A keresztnevem kezdőbetűje.
- Akkor én egy kevés tánc és egy dugás után többet érdemeltem belőled, mint ő?
- Most mit akarsz ezzel? - nézett rám a szája szegletében bujkáló mosollyal.
- Semmit - vigyorogtam rá.
- Szóval mi legyen? Lemondjam a csajt?
- Cserébe ugrok, ha belém akarod tenni a farkad?
Ő bólintott.
- Meg a faszomat, azt!
[...]

A bejegyzés trackback címe:

https://inspiredbyfantasy.blog.hu/api/trackback/id/tr968256678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása